menu-svg

menu

האתגר

רשת קפה קפה, הינה רשת בתי הקפה עם פריסת הסניפים הגדולה בישראל.  הייתה לנו את הזכות לנהל את  מותגי הקבוצה בכלל ואת קפה קפה בפרט במשך 5 שנים! היינו אחראיים על האסטרטגיות השיווקיות של המותגים, על הקריאטיב ועל הביצוע של התוצרים (גרפי ווידאו). המטרה שלנו הייתה להוביל בחדשנות ובקריאטיב מעל כל המתחרים.

הפתרון

חרטנו על דגלה של קבוצת קפה קפה את המנוח #גאיםלהיותראשונים, משמע ידענו לייצר תכנים קריאטיביים חדשניים לפני כולם! פוסטים בתלת מימד, פוסט לחיצה ממושכת שמפעיל סרטון (במצב מובייל) ועוד. הזינוק במספר האינטרקציות הביא להרבה מאוד באזז סביב התוצרים של המותג, מה שגרם לנו להמשיך לעבוד אתם שנה אחר שנה.

החדשנות באה לידי ביטוי גם בטכנולוגיה!

הרשת קבלה הזדמנות להתנסות במכונה שמדפיסה תמונות על גבי קפה, במקום לתעד את המאורע באופן צפוי, החלטנו לייצר מהלך! הפתענו את הלקוחות המזדמנים בקפה עם תמונה שלהם או של יקיריהם, והתגובות היו: מפתיעות 🙂 צפו בסרטון שיצר באז ברשתות החברתיות:

נועם צימרמן

מנכ''ל קבוצת קפה קפה

שי היקר, לאור העובדה כי החלטתי לסיים את תפקידי בקבוצה מצאתי לנכון לומר לך תודה באופן אישי על התקופה הארוכה שעבדנו ביחד. אין ספק כי ניהלת נושא הדיגיטל במספר המותגים ביד רמה. ידעת להיות זמין עם ראש פתוח ולהתאים את עצמך בצורה מעוררת השראה לאסטרטגיה ולערכי המותג. אין לי ספק כי תצליח לשבור לא מעט תקרות זכוכית בענף ללא שום צל של ספק יש לך את כל הכישורים הנדרשים לכך. עלה והצלח ושוב תודה ענקית.