menu-svg

menu

האתגר

נעלי פפאיה, מותג אופנה לילדים פונה לקהל רחב של הורים שמחפשים נעלי איכות עבור ילדיהם שנתפרו ועוצבו ע"י מעצבים ישראלים. המטרה הייתה לגרום לקהל להבין שמדובר בנעליים סופר איכותיות שלא מתפשרות על דבר, נעליים מעוצבות ע"י מיטב מעצבי האופנה הישראליים ולכן המחיר אינו נחשב לזול.

הפתרון

יצירת דעת קהל רחבה, שמעניקה חותמת איכות של הורים על המוצרים השונים, פנינו למובילי דעה ויצרנו קמפיינים שהדגש שלהם היה אופנה וליפסטייל ברמה הגבוהה ביותר.

 

הסלוגן

פפאיה – הנעליים של הדור הבא

המטרה לייצר לקוחות שירכשו את הנעליים של פפאיה דור אחר דור ועדיין לשמור את הטרנדיות, השיקיות והחדשנות שהמותג מעביר. הדור הבא גם במובן של חדשנות ותעדוף למוצרים המתקדמים של פפאיה.

הביצוע

במקום תמונות של דמויות סובלות מאקנה עם דימוי עצמי נמוך, בחרנו להציג דמויות מחוייכות, כאלה שלוקחות את האקנה בקלות – לא עושות סיפור. הדמויות מבינות שיש לבעיה שלהם פתרון וקוראים לו:
רבקה זיידה.

איך משווקים נעלי צעד ראשון?

קונספט שובה לב שזכה להרבה תגובות חמות ברשת! בחרנו לשלב בין אירוע האולימפיאדה עם קולקציית נעלי הצד הראשון של פפאיה בייבי. הצגנו מספר מקצים יצירתיים (חדשים) שמתכתבים עם הסטטוס של ההורים הצעירים ושל הבייבי שלהם: ריצת 5 מטר בנים ובנות, הרמת משקולות קלים, אקרובטיקה עם אבא וגם חיבוק עם אמא 🙂 צפו בסרטון המרגש:

דניאל אורון

בעלים, רשת נעלי הילדים פפאיה

שי ליווה אותנו מעמוד פייסבוק של 20,000 לייקים בערך למעל 120,000 לייקים ועוקבים ברשתות החברתיות. שי ניהל ביד רמה את חשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלנו, כולל עיצוב גרפי לקמפיינים ופוסטים.

שי הוא אחד הקופי רייטרים הטובים שהכרתי, תמיד יש לו תשובה/רעיון בשליפה מהירה! ממליץ עליו בחום לכל סוג של עסק!